Hoş geldiniz

EERST VOLGENDE TOUR 15 JUNI 2025 / BEPERKT AANTAL TICKETS VOL=VOL

Get Appointment

Annulering en Terugbetalingen


Laatst bijgewerkt: 27.03.2025

1. Annulering door de Klant


  • 1.1 Algemeen Annuleringsbeleid: Je kunt je reservering annuleren, maar annuleringen binnen 24 uur voor de geplande vertrektijd worden niet in behandeling genomen voor restitutie. Dit is belangrijk omdat we je reservering vooraf moeten plannen en voorbereiden, en de capaciteit van de boot is beperkt.
  • 1.2 Annulering tot 24 uur voor vertrek: Als je je reservering tot 24 uur voor de vertrektijd annuleert, dan krijg je 100% van het betaalde bedrag terug. Je kunt de annulering doen via de bevestigingsmail die je hebt ontvangen bij je reservering.
  • 1.3 Annulering binnen 24 uur voor vertrek: Indien je binnen 24 uur voor de vertrektijd annuleert, wordt geen restitutie verleend en wordt 100% van het totaalbedrag in rekening gebracht. Dit geldt ook als je niet op tijd op de boot aanwezig bent of niet komt opdagen.
  • 1.4 Niet komen opdagen: Bij no-show, dat wil zeggen als je niet op de vertrektijd aanwezig bent en je hebt je reservering niet geannuleerd, wordt 100% van het totaalbedrag in rekening gebracht. Er wordt geen restitutie verleend.
  • 1.5 Wijzigingen in het aantal personen: Als je het aantal personen wilt wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wijzigingen kunnen tot 24 uur voor de vertrektijd kosteloos worden doorgegeven. Bij wijzigingen binnen 24 uur voor vertrek wordt 100% van het totaalbedrag in rekening gebracht.





2. Annulering door ons (Turkse Ontbijtboot)



  • 2.1 Annulering door ons: Wij behouden ons het recht voor om de vaart te annuleren of te verzetten vanwege onvoorziene omstandigheden zoals extreem weer, technische storingen of andere gevallen van overmacht (zoals pandemieën of natuurrampen).
  • 2.2 Terugbetaling bij Annulering door ons: Als wij de vaart annuleren, krijg je 100% van het betaalde bedrag terug. Dit wordt binnen 7 werkdagen na de annulering teruggestort naar je oorspronkelijke betaalmethode via Eventix. Als je de vaart verplaatst, kun je ervoor kiezen om je ticket om te boeken naar een alternatieve datum zonder extra kosten, mits er nog plaatsen beschikbaar zijn.
  • 2.3 Vertragingen door ons: Als wij de vaart moeten uitstellen of vertragen, doen wij er alles aan om je zo snel mogelijk op de hoogte te stellen. In geval van grote vertragingen, kun je contact met ons opnemen om te bespreken of een terugbetaling mogelijk is. Kleine vertragingen die geen invloed hebben op de algemene dienst zullen niet leiden tot restitutie.





3. Terugbetalingen



  • 3.1 Terugbetalingsproces: Alle goedgekeurde terugbetalingen worden verwerkt via Eventix en zullen binnen 7 werkdagen worden teruggestort naar de oorspronkelijke betaalmethode (bijvoorbeeld je bankrekening of creditcard). Eventix handelt het gehele terugbetalingsproces af en zorgt ervoor dat je betaling op een veilige manier wordt teruggestort.
  • 3.2 Geen restitutie bij no-show: Indien je niet komt opdagen voor de vaart, wordt geen restitutie verstrekt, zelfs als je een ticket hebt gekocht, tenzij er sprake is van een annulering door ons. Het is je verantwoordelijkheid om op tijd aanwezig te zijn bij de boot.
  • 3.3 Verlies van Ticket: In geval van verlies van je ticket, dien je onmiddellijk contact met ons op te nemen via het contactformulier op de website of via e-mail. Een nieuwe ticket kan niet altijd worden verstrekt, en het verloren ticket kan niet voor restitutie in aanmerking komen.





4. Uitzonderingen op het Annuleringsbeleid



  • 4.1 Overmacht: In gevallen van overmacht (zoals extreme weersomstandigheden, natuurrampen, overheidsmaatregelen, etc.) kunnen we de regels voor restitutie aanpassen. Indien je kunt aantonen dat je door overmacht niet in staat was de vaart bij te wonen, kunnen we in sommige gevallen een alternatieve datum aanbieden of een gedeeltelijke restitutie uitvoeren.
  • 4.2 Ziekte of andere uitzonderlijke omstandigheden: Als je door ziekte of andere uitzonderlijke omstandigheden niet in staat bent de vaart bij te wonen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. In sommige gevallen kunnen we een uitstel of alternatief aanbieden, maar dit is afhankelijk van de beschikbaarheid en de omstandigheden.





5. Contact en Klachten



  • 5.1 Annuleringen en Terugbetalingen: Alle annuleringen dienen schriftelijk te gebeuren via de bevestigingsmail van je reservering, of door ons te contacteren via e-mail op [jullie e-mailadres].
  • 5.2 Klachten: Mocht je een klacht hebben over je ervaring of over een annulering of terugbetaling, neem dan contact met ons op via [jullie contactgegevens]. Wij doen ons best om je klacht snel en efficiënt op te lossen.